X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Shimano INC3-77 Oimatsu-cho, Sakai-kuSakai City, Osaka ,590-8577Japonia
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Produkt niedostępny, poinformuj mnie gdy będzie dostępny
Cena:
Internetowa
332,03 PLN*
332,03 PLN*
* Internetowa z podatkiem VAT
Cena:
w sklepie stacjonarnym
381,83 PLN*
381,83 PLN*
* Internetowa z podatkiem VAT
Zębatka zewnętrzna Shimano Ultegra FC-R8100 – 50T
Oryginalna, aluminiowa zębatka typu “outer” o 50 zębach, zaprojektowana z myślą o korbach Shimano Ultegra FC-R8100 oraz FC-R8100-P (2×12). Idealna do szybszej jazdy na szosie, zapewnia precyzyjne prowadzenie łańcucha i znakomite przeniesienie mocy.
Specyfikacja techniczna
- Model: Y0NG98010
- Montaż: asymetryczne 4-ramienne mocowanie, BCD 110 mm
- Kompatybilność: korby Ultegra FC-R8100 / FC-R8100-P (2×12-sp), łańcuchy Shimano 12-rzędowe (HG-12)
- Materiał: lekkie aluminium z powłoką anodowaną oraz wzmocnieniem z włókna węglowego (CFRP)
- Technologia: Hollowglide – wytrzymała i sztywna konstrukcja przy niskiej masie
- Kolor: czarny
- Waga: ok. 124 g
Najważniejsze zalety
- Doskonale dobrany pod kątem estetyki i funkcjonalności do systemu Ultegra FC-R8100
- Płynna i szybka zmiana biegów dzięki precyzyjnej geometrii zębów
- Aerodynamiczny kształt i lekka konstrukcja zapewniają lepszą efektywność napędu
Zastosowanie
- Jazda szosowa – trening, wyścigi, czasówki wymagające efektywności i precyzji
- Modernizacja lub serwis – idealna wymiana dla korby 2×12 Ultegra bez konieczności wymiany całego systemu
Wskazówka montażowa: Zamontuj zębatkę równomiernie na śruby montażowe z momentem około 12–15 Nm. Po instalacji sprawdź reakcję przerzutki na przednim kole – w razie potrzeby delikatnie dostosuj aby zapewnić czystą i bezszelestną zmianę biegów.