Wczytuję dane...
FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

1. Jak długo trzeba czekac na przesyłkę?

- średni czas dostarczenia zamówienia części rowerowych to 3 dni robocze, choć staramy się każde zamówienie dostarczyć jak najszybciej – dla rowerów czas dostawy jest ustalany indywidualnie -

2. Czy można anulowac zamówienie?

- Do momentu otrzymania zamówienia Klient w każdej chwili ma prawo do rezygnacji ze złożonego zamówienia. Po otrzymaniu zamówienia Klient ma prawo do odstąpienia od zakupu w okresie do 10 dni od dnia otrzymania zamówienia towaru. -

3. Co dokładnie dzieje się po złożeniu zamówienia?

– W zależności od wybranej metody płatności zamówienia jest kompletowanie i przygotowywane do wysyłki/wysyłane.

4. Czy otrzymam fakturę za zakupy?

– Standardowo do każdego zamówienia dołączony jest paragon. Faktura zostanie wystawiona na prośbę Klienta (proszę zaznaczyć opcję faktury w koszyku zamówienia).

5. Czy ceny w sklepach stacjonarnych są takie same jak w sklepie internetowym?

Ceny w sklepach stacjonarnych różnią się od cen ustalonych w sklepie internetowym. W przypadku zakupu towaru w sklepie internetowym i odebraniu go w sklepie stacjonarnym cena nie jest zmieniona.

6. Jaki jest okres gwarancji na produkty zakupione w kastor-­bike.pl?

Wszystkie produkty zakupione w kastor-­bike.pl objęte są dwuletnią gwarancją.