X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Shimano INC3-77 Oimatsu-cho, Sakai-kuSakai City, Osaka ,590-8577Japonia
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Produkt dostępny!

Cena:
Internetowa
273,85 PLN*
273,85 PLN*
* Internetowa z podatkiem VAT
Cena:
w sklepie stacjonarnym
314,93 PLN*
314,93 PLN*
* Internetowa z podatkiem VAT
Zębatka zewnętrzna Shimano Ultegra FC-08 46T-NH
Zębatka zewnętrzna Shimano Ultegra FC-08 o 46 zębach (oznaczenie 46T-NH) to oryginalny komponent dedykowany do 11-rzędowych mechanizmów korbowych Shimano Ultegra z konfiguracją 46-36T. Zapewnia precyzyjną i płynną zmianę przełożeń, charakterystyczną dla grupy Ultegra.
Specyfikacja techniczna:
- Producent: Shimano
- Model: FC-08
- Kod produktu: Y0V398050
- Liczba zębów: 46
- Typ zębatki: Zewnętrzna (outer chainring)
- Rozstaw śrub (BCD): 110 mm
- Kompatybilność: Mechanizmy korbowe Shimano Ultegra FC-08 11-rzędowe z konfiguracją 46-36T
- Kolor: Czarny
- Materiał: Aluminium
Kluczowe cechy:
- Precyzyjna zmiana przełożeń: Zębatka została zaprojektowana tak, aby zapewnić szybką i płynną zmianę biegów, co jest charakterystyczne dla grupy Ultegra.
- Trwałość: Wykonana z wysokiej jakości aluminium, zębatka charakteryzuje się dużą odpornością na zużycie, co przekłada się na długą żywotność.
- Łatwy montaż: Dzięki standardowemu rozstawowi śrub (110 mm BCD) i dedykacji do konkretnych mechanizmów korbowych, montaż zębatki jest prosty i intuicyjny.
Uwagi:
Przed zakupem upewnij się, że zębatka jest kompatybilna z Twoim mechanizmem korbowym Shimano Ultegra FC-08 w konfiguracji 46-36T. Montaż zębatki zaleca się powierzyć wykwalifikowanemu serwisantowi rowerowemu, aby zapewnić prawidłowe działanie napędu i bezpieczeństwo podczas jazdy.