X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Shimano INC3-77 Oimatsu-cho, Sakai-kuSakai City, Osaka ,590-8577Japonia
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Produkt dostępny!

Cena:
Internetowa
5499,51 PLN*
5499,51 PLN*
* Internetowa z podatkiem VAT
Cena:
w sklepie stacjonarnym
6208,80 PLN*
6208,80 PLN*
* Internetowa z podatkiem VAT
Grupa Shimano XTR M9120 – mechaniczna 12-rzędowa, 36 T, 10-51 kaseta, 4-tłoczkowe hamulce, I-Spec EV
Najwyższej klasy zestaw napędowy Shimano XTR M9120 — komplet idealny dla agresywnych tras MTB. Oferuje doskonałą siłę hamowania, precyzyjną zmianę biegów i pełną integrację kokpitu dzięki I-Spec EV.
Zestaw zawiera
- Korba: Hollowtech II FC-M9120-1 (175 mm, 36 T, direct-mount, możliwość 1x/2x, linia 52 mm, Q-factor 168 mm)
- Hamulce: przedni i tylny zestaw BR-M9120 — 4-tłoczkowe mono-body, żywiczne klocki z radiatorem, J-Kit, przewody 1000 mm (przód) i 1700 mm (tył)
- Kaseta: CS-M9101 – 12-rzędowa, 10–51 T, Micro-Spline
- Przerzutka tylnia: RD-M9100-SGS Long Cage
- Dźwignia przerzutki: SL-M9100 I-Spec EV
- Łańcuch: CN-M9100, 126 ogniw, z Quick-Link, przystosowany do e-MTB
- Zębatka: SM-CRM95-A6 36 T
Kluczowe zalety
- Sztywność i lekkość: korba Hollowtech II i konstrukcja mono-body hamulców poprawiają efektywność i trwałość.
- Moc hamowania: ceramiczne tłoczki w hamulcach zapewniają znakomitą siłę i odporność na przegrzewanie.
- Precyzja przeniesienia napędu: kaseta 10-51 T i przerzutka z długością SGS gwarantują płynność i szeroki zakres.
- I-Spec EV: zintegrowana dźwignia hamulca i manetki — czystszy, ergonomiczny kokpit.
Zastosowanie
- Trail / Enduro / All-Mountain — sprawdza się na stromych zjazdach i agresywnych technicznych fragmentach.
- Pełna integracja kokpitu — maksymalna wygoda montażowa i serwisowa.
Rada serwisowa: Po zamontowaniu korby i hamulców sprawdź moment dokręcenia, przeprowadź odpowietrzanie J-Kit, a w przerzutce dopasuj naciąg linki pod pełnym obciążeniem.