Wczytuję dane...

Grupa Shimano XTR M9120 – mechaniczna 12-rzędowa, 34 T tarcza, kaseta 10-51, 4-tłoczkowe hamulce, I-Spec EV

średnia: 0.0  ocen: 0
Shimano
Kod producenta: GRXTRM9120MDS4PI008
Gwarancja: 2 lata
Producent: Shimano
Realizacja zamówienia: 2 - 5 dni (roboczych)
Produkt dostępny!
29 szt.
Cena:  Internetowa
5499,51 PLN*
* z podatkiem VAT
Cena:  w sklepie stacjonarnym
6208,80 PLN*
* z podatkiem VAT

Grupa Shimano XTR M9120 – mechaniczna 12-rzędowa, 34 T tarcza, kaseta 10-51, 4-tłoczkowe hamulce, I-Spec EV

Kompletny zestaw napędu Shimano XTR M9120 dla wymagających tras MTB — oferuje lekką, precyzyjną zmianę biegów, potężne hamowanie i ergonomiczny kokpit zintegrowany z hamulcem.

Zestaw zawiera

  • Korba: Hollowtech II FC-M9120-1, 175 mm, direct-mount, tarcza 34 T (Hyperglide+, Dynamic Chain Engagement+), kompatybilna z konfiguracją 1×/2×, chainline 52 mm, Q-factor 168 mm
  • Hamulce: sztandarowe BR-M9120 — 4-tłoczkowe mono-body, żywiczne klocki z radiatorem, przewody 1000 mm (przód) i 1700 mm (tył), system J-Kit do szybkiego serwisu
  • Kaseta: CS-M9101 12-rzędowa, zakres 10–51 T
  • Przerzutka tylna: RD-M9100-SGS, wersja biegów 12-rzędowa, klatka dłuższa dla szerszego zakresu
  • Manetka: SL-M9100 montowana w standardzie I-Spec EV
  • Łańcuch: CN-M9100, 126 ogniw, zapięcie Quick-Link, kompatybilny z e-MTB

Kluczowe zalety

  • Ścisły kokpit: I-Spec EV umożliwia montaż manetki bezpośrednio do klamki hamulca, dla wygody i redukcji kabli.
  • Świetna kontrola łańcucha: tarcza SM-CRM95 34 T z technologią Dynamic Chain Engagement+ zapewnia stabilność nawet na nierównościach.
  • Wydajność hamowania: czterotłoczkowe zaciski BR-M9120 dostarczają chłodzenie i siłę hamowania z doskonałą modulacją.
  • Elastyczność przekładni: kaseta 10–51 T i kompatybilność 1×/2× z korbą zapewniają szeroki zakres dostosowania do terenu.

Zastosowania

  • Trail / Enduro / All-Mountain — szybka reakcja, moc hamowania i precyzja w każdych warunkach.
  • Dzięki I-Spec EV idealny do minimalistycznego i ergonomicznego kokpitu — prosta obsługa i czystość montażu.

Wskazówka serwisowa: Po montażu korby dopilnuj momentu dokręcenia, użyj systemu J-Kit do serwisowania hamulców, zweryfikuj napięcie linki przerzutki i dostosuj pozycję manetki I-Spec EV dla optymalnego komfortu.