X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Shimano INC3-77 Oimatsu-cho, Sakai-kuSakai City, Osaka ,590-8577Japonia
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Produkt dostępny!

Cena:
Internetowa
5499,51 PLN*
5499,51 PLN*
* Internetowa z podatkiem VAT
Cena:
w sklepie stacjonarnym
6208,80 PLN*
6208,80 PLN*
* Internetowa z podatkiem VAT
Grupa Shimano XTR M9120 – mechaniczna 12-rzędowa, 34 T tarcza, kaseta 10-51, 4-tłoczkowe hamulce, I-Spec EV
Kompletny zestaw napędu Shimano XTR M9120 dla wymagających tras MTB — oferuje lekką, precyzyjną zmianę biegów, potężne hamowanie i ergonomiczny kokpit zintegrowany z hamulcem.
Zestaw zawiera
- Korba: Hollowtech II FC-M9120-1, 175 mm, direct-mount, tarcza 34 T (Hyperglide+, Dynamic Chain Engagement+), kompatybilna z konfiguracją 1×/2×, chainline 52 mm, Q-factor 168 mm
- Hamulce: sztandarowe BR-M9120 — 4-tłoczkowe mono-body, żywiczne klocki z radiatorem, przewody 1000 mm (przód) i 1700 mm (tył), system J-Kit do szybkiego serwisu
- Kaseta: CS-M9101 12-rzędowa, zakres 10–51 T
- Przerzutka tylna: RD-M9100-SGS, wersja biegów 12-rzędowa, klatka dłuższa dla szerszego zakresu
- Manetka: SL-M9100 montowana w standardzie I-Spec EV
- Łańcuch: CN-M9100, 126 ogniw, zapięcie Quick-Link, kompatybilny z e-MTB
Kluczowe zalety
- Ścisły kokpit: I-Spec EV umożliwia montaż manetki bezpośrednio do klamki hamulca, dla wygody i redukcji kabli.
- Świetna kontrola łańcucha: tarcza SM-CRM95 34 T z technologią Dynamic Chain Engagement+ zapewnia stabilność nawet na nierównościach.
- Wydajność hamowania: czterotłoczkowe zaciski BR-M9120 dostarczają chłodzenie i siłę hamowania z doskonałą modulacją.
- Elastyczność przekładni: kaseta 10–51 T i kompatybilność 1×/2× z korbą zapewniają szeroki zakres dostosowania do terenu.
Zastosowania
- Trail / Enduro / All-Mountain — szybka reakcja, moc hamowania i precyzja w każdych warunkach.
- Dzięki I-Spec EV idealny do minimalistycznego i ergonomicznego kokpitu — prosta obsługa i czystość montażu.
Wskazówka serwisowa: Po montażu korby dopilnuj momentu dokręcenia, użyj systemu J-Kit do serwisowania hamulców, zweryfikuj napięcie linki przerzutki i dostosuj pozycję manetki I-Spec EV dla optymalnego komfortu.