Wczytuję dane...

Grupa Shimano XTR M9120 – Mechaniczna 12-rzędowa z hamulcami tarczowymi 2-tłoczkowymi, korba 175 mm, tarcza 36 T, kaseta 10-51, I-Spec EV

średnia: 0.0  ocen: 0
Shimano
Kod producenta: GRXTRM9120MDS2PI009
Gwarancja: 2 lata
Producent: Shimano
Realizacja zamówienia: 2 - 5 dni (roboczych)
Produkt dostępny!
29 szt.
Cena:  Internetowa
5399,90 PLN*
* z podatkiem VAT
Cena:  w sklepie stacjonarnym
6069,38 PLN*
* z podatkiem VAT

Grupa Shimano XTR M9120 – Mechaniczna 12-rzędowa z hamulcami tarczowymi 2-tłoczkowymi, korba 175 mm, tarcza 36 T, kaseta 10-51, I-Spec EV

W pełni mechaniczna grupa Shimano XTR M9120 to wysokiej klasy zestaw napędu MTB, który oferuje lekkość, ergonomię i wydajność. Idealna do szybkiej jazdy trail, XC i zróżnicowanych tras górskich.

Komponenty w zestawie

  • Korba: FC-M9120-1 Hollowtech II, 175 mm, bez wstępnie zamontowanej tarczy, kompatybilna z dedykowaną tarczą 36 T (Hyperglide+ / Dynamic Chain Engagement+), chainline 52 mm.
  • Tarcza korby: SM-CRM95-A6, 36 T.
  • Przerzutka tylna: RD-M9100-SGS, 12-rzędowa, long cage.
  • Kaseta: CS-M9101, 12-rzędowa, 10–51T (Micro-Spline).
  • Manetka: SL-M9100, montowana w standardzie I-Spec EV.
  • Łańcuch: CN-M9100, 126 ogniw, Quick-Link, e-MTB rated.
  • Hamulce: BR-M9100 (2-tłoczkowe), zestaw przedni z przewodem 1000 mm, oraz tylny z przewodem 1700 mm, żywiczne okładziny (bez radiatora), z serwisowym złączem J-Kit.

Główne zalety zestawu

  • Optymalna waga: 2-tłoczkowe hamulce oferują doskonały balans między mocą hamowania a minimalnym ciężarem – idealne do XC.
  • Szeroki zakres przełożeń: 36 T + kaseta 10–51 zapewnia efektywność zarówno na podjazdach, jak i szybkich fragmentach.
  • Ergonomia kokpitu: I-Spec EV eliminuje zbędne mocowania, zapewnia wygodę i estetykę systemu.
  • Łatwa obsługa: konstrukcja korby i hamulców umożliwia szybki serwis, a system J-Kit ułatwia odpowietrzanie.

Przeznaczenie

  • XC, trail, szybkie trasy — niska waga i precyzja obsługi sprawdzą się idealnie.
  • Serwis i modernizacja – modułowa konstrukcja ułatwia dopasowanie i serwis zestawu.

Wskazówka serwisowa: Po montażu skontroluj moment dokręcenia korby, odpowietrz system hamulcowy za pomocą J-Kit, dostosuj napięcie przerzutki i ustaw manetkę I-Spec EV względem swojego chwytu dla komfortu i kontroli.