Wczytuję dane...

Grupa Shimano XTR M9120 – Mechaniczna 12-rzędowa, 2-tłoczkowe hamulce, korba 175 mm, 36 T, kaseta 10-51T

średnia: 0.0  ocen: 0
Shimano
Kod producenta: GRXTRM9120MDS2P008
Gwarancja: 2 lata
Producent: Shimano
Realizacja zamówienia: 2 - 5 dni (roboczych)
Produkt dostępny!
29 szt.
Cena:  Internetowa
5399,90 PLN*
* z podatkiem VAT
Cena:  w sklepie stacjonarnym
6069,38 PLN*
* z podatkiem VAT

Grupa Shimano XTR M9120 – Mechaniczna 12-rzędowa, 2-tłoczkowe hamulce, korba 175 mm, 36 T, kaseta 10-51T

Zaawansowany zestaw Shimano XTR M9120 został zaprojektowany dla wymagających tras MTB – oferuje lekki napęd, precyzyjne hamowanie i ergonomiczne wsparcie kokpitu.

W skład zestawu wchodzą:

  • Korba: FC-M9120-1 Hollowtech II, 175 mm – bez wstępnie zamontowanej tarczy; kompatybilna z dedykowaną 36 T tarczą (Hyperglide+ / Dynamic Chain Engagement+), chainline 52 mm.
  • Tarcza korby: SM-CRM95-A6, 36 T.
  • Przerzutka tylna: RD-M9100-SGS (12-rzędowa, wersja long cage).
  • Kaseta: CS-M9101, 12-rzędowa, zakres 10–51 T (Micro-Spline).
  • Manetka: SL-M9100 w wersji na obejmę – niezależny montaż na kierownicy, możliwość precyzyjnego ustawienia pozycji.
  • Łańcuch: CN-M9100, 12-rzędowy, 126 ogniw, Quick-Link, przystosowany do e-MTB.
  • Hamulce: BR-M9100 (2-tłoczkowe): przedni zestaw z przewodem 1000 mm, tylny z przewodem 1700 mm; żywiczne klocki, brak radiatora, układ serwisowy J-Kit.

Najważniejsze zalety:

  • Lekkość i skuteczność: kompaktowa i precyzyjna siła hamowania — doskonała dla stylu XC.
  • Szeroki zakres przełożeń: tarcza 36 T w połączeniu z kasetą 10–51 T zapewnia wsparcie zarówno na stromych podjazdach, jak i przy szybkich zjazdach.
  • Elastyczny montaż: manetka na obejmę pozwala na dowolne ustawienie względem klamki hamulca.
  • Łatwy serwis: konstrukcja gotowa na szybki serwis dzięki systemowi J-Kit; idealna do pracy w terenie i w warsztacie.

Dedykowane zastosowania:

  • MTB, XC, trail – szybka reakcja, efektywność i kontrola przy zróżnicowanych trasach.
  • Modernizacja kokpitu – możliwość indywidualnego dopasowania pozycji manetki i klamki.

Porada serwisowa: Po montażu sprawdź moment dokręcenia korby, wykonaj odpowietrzanie układu hamulcowego (J-Kit), wyreguluj przerzutkę oraz ustaw manetkę na obejmie pod najbardziej naturalny kąt chwytu.