Wczytuję dane...

Grupa Shimano XTR M9100 – Mechaniczna 12-rzędowa, 2-tłoczkowe hamulce, korba 175 mm, tarcza 36 T, kaseta 10-51, I-Spec EV

średnia: 0.0  ocen: 0
Shimano
Kod producenta: GRXTRM9100MDS4PI003
Gwarancja: 2 lata
Producent: Shimano
Realizacja zamówienia: 2 - 5 dni (roboczych)
Produkt dostępny!
29 szt.
Cena:  Internetowa
5499,51 PLN*
* z podatkiem VAT
Cena:  w sklepie stacjonarnym
6208,80 PLN*
* z podatkiem VAT

Grupa Shimano XTR M9100 – Mechaniczna 12-rzędowa, 2-tłoczkowe hamulce, korba 175 mm, tarcza 36 T, kaseta 10-51, I-Spec EV

Lekki i wydajny zestaw napędowy Shimano XTR M9100 — stworzony do dynamicznego trailu i zawodów XC. Perfekcyjna integracja, precyzja pracy i ergonomiczny kokpit w minimalistycznym formacie.

W skład zestawu wchodzą:

  • Korba: FC-M9100-1 Hollowtech II 175 mm – bez wstępnie montowanej tarczy, kompatybilna z dedykowaną 36 T (Hyperglide+ / Dynamic Chain Engagement+), chainline 52 mm
  • Tarcza: SM-CRM95-A6 (36 T)
  • Przerzutka tylna: RD-M9100-SGS (12-rzędowa, długa klatka)
  • Kaseta: CS-M9101, 12-rzędowa, zakres 10–51 T (Micro-Spline)
  • Manetka: SL-M9100 z mocowaniem I-Spec EV
  • Łańcuch: CN-M9100 (126 ogniw, Quick-Link, E-Bike Rated)
  • Hamulce: BR-M9100 (2-tłoczkowe) — przedni zestaw z przewodem 1000 mm, tylny z przewodem 1700 mm; żywiczne klocki, bez radiatora, serwis w standardzie J-Kit

Kluczowe zalety:

  • Lekkość i precyzja: 2-tłoczkowe zaciski to idealne połączenie wagi i skuteczności — szczególnie dla XC.
  • Uniwersalny zakres napędu: konfiguracja 36 T + kaseta 10–51 T zapewnia płynną jazdę zarówno na stromych podjazdach, jak i szybkich zjazdach.
  • Czysty kokpit: I-Spec EV eliminuje potrzebę dodatkowych uchwytów, upraszczając montaż i poprawiając ergonomię.
  • Prosty serwis: poprzez J-Kit hamulce można łatwo odpowietrzyć i serwisować w terenie.

Idealne zastosowanie:

  • MTB, XC, trail — lekkość, precyzja i kontrola przy dynamicznym stylu jazdy.
  • Modernizacja i serwis — modułowy zestaw ułatwia personalizację oraz szybką obsługę.

Wskazówka serwisowa: Po montażu sprawdź moment dokręcenia korby, użyj J-Kit do odpowietrzenia hamulców, dopasuj napięcie linki przerzutki i ustaw manetkę I-Spec EV do swojej naturalnej pozycji chwytu.