Wczytuję dane...

Grupa Shimano XTR M9100 – Mechaniczna 12-rzędowa, 4-tłoczkowe hamulce, korba 175 mm, tarcza 34 T, kaseta 10-51 T, I-Spec EV

średnia: 0.0  ocen: 0
Shimano
Kod producenta: GRXTRM9100MDS4PI002
Gwarancja: 2 lata
Producent: Shimano
Realizacja zamówienia: 2 - 5 dni (roboczych)
Produkt dostępny!
29 szt.
Cena:  Internetowa
5499,51 PLN*
* z podatkiem VAT
Cena:  w sklepie stacjonarnym
6208,80 PLN*
* z podatkiem VAT

Grupa Shimano XTR M9100 – Mechaniczna 12-rzędowa, 4-tłoczkowe hamulce, korba 175 mm, tarcza 34 T, kaseta 10-51 T, I-Spec EV

Topowy zestaw napędowy Shimano XTR M9100 to połączenie mocy, precyzji i ergonomii — przygotowany do intensywnego XC, trailu i enduro, z naciskiem na niezawodność i łatwość obsługi.

Zestaw zawiera:

  • Korba: FC-M9100-1 Hollowtech II, 175 mm — bez zamontowanej tarczy; kompatybilna z 34 T (Hyperglide+ / Dynamic Chain Engagement+), chainline 52 mm.
  • Tarcza korby: SM-CRM95-A4, 34 T.
  • Przerzutka tylna: RD-M9100-SGS, 12 rzędów (long cage).
  • Kaseta: CS-M9101, 12 rzędów, zakres 10–51 T (Micro-Spline).
  • Manetka: SL-M9100 w standardzie I-Spec EV — czysta integracja z klamką hamulca.
  • Łańcuch: CN-M9100, 126 ogniw, Quick-Link, przystosowany do e-MTB.
  • Hamulce: BR-M9120 — 4-tłoczkowe zaciski mono-body, żywiczne klocki z radiatorem; przewody: przód 1000 mm, tył 1700 mm; serwis J-Kit.

Kluczowe zalety:

  • Moc i chłodzenie: czterotłoczkowe zaciski z radiatorem oferują doskonałą modulację siły hamowania przy równoczesnej redukcji fadingu.
  • Szeroki zakres napędu: tarcza 34 T w połączeniu z kasetą 10–51 T gwarantuje płynność jazdy w każdych warunkach terenowych.
  • Ergonomia kokpitu: system I-Spec EV umożliwia estetyczne zintegrowanie manetki z klamką, eliminując zbędne uchwyty i przewody.
  • Łatwy serwis: dzięki modułowej budowie i systemowi J-Kit, konserwacja jest szybka i prosta, zarówno w warsztacie, jak i w terenie.

Przeznaczenie:

  • Trail, XC, enduro — lekkość, precyzja i pełna kontrola napędu i hamowania.
  • Upgrades i serwis — elastyczna budowa zestawu pozwala łatwo dostosować go do własnych potrzeb.

Wskazówka serwisowa: Po montażu sprawdź poprawność momentu dokręcenia korby, przeprowadź odpowietrzenie hamulców (J-Kit), dostosuj napięcie przerzutki, a manetkę I-Spec EV ustaw w komfortowej pozycji dla Twojego chwytu.