SHIMANO STEPS E6000 — Moduł napędowy do hamulca V-BRAKE, hamulca rolkowego, hamulca tarczowego
Moduł napędowy SHIMANO STEPS E6002 po zestawieniu z piastą SHIMANO DI2 z wewnętrznymi przełożeniami ma znamionową moc wyjściową wynoszącą 250 W, tryb wspomagania prowadzenia roweru oraz automatyczną zmianę przełożeń SYMPHOMATIC. Jest kompatybilny ze wszystkimi typami hamulców.
- Łatwy dostęp
- Udoskonalona funkcja „szybkiego wspomagania prowadzenia roweru”
- Nowy układ oświetlenia
- Jaśniejsze światło z przodu i z tyłu; w zestawie bezpiecznik 2 A
- Szybki i łatwy montaż
- Bezpośrednie podłączanie do układu oświetlenia (bez użycia SM-DUE01)
- Aktualizacja oprogramowania układowego skrócona do 12 sekund
- Kompatybilność
- Program lekkiej jazdy terenowej zgodny z systemem piasty z wewnętrznymi przełożeniami
- Dostępna specyfikacja do przerzutki tylnej MTB DI2
DANE TECHNICZNE PRODUKTU
NR MODELU | DU-E6002 |
---|---|
GRUPA | SHIMANO STEPS E6000 Grupa |
Kolor | Czarny | Szary |
Średnia masa | 3.1 kg |
Uwagi | * Ustawione za pomocą E-TUBE PROJECT. ** Przy użyciu SM-DUE10/SM-DUE11 |
---|---|
Kompatybilny typ hamulca | V-BRAKE, hamulec rolkowy, hamulec tarczowy |
Typ silnika | Silnik bezszczotkowy |
Położenie | Środek |
Kompatybilny rozmiar koła (mm) | *1,300 - 2,400 |
Ciągła moc znamionowa (wat) | 250 |
Maksymalny moment obrotowy (Nm) | 50 |
Napięcie znamionowe | DC 36 V |
Tryb wspomagania_Wysokie | ✔ |
Tryb wspomagania_Zwykłe | ✔ |
Tryb wspomagania_ECO | ✔ |
Zasilnie lampy przedniej | DC 6 V |
Zasilnie lampy tylnej | DC 6 V |
Komunikacja | E-TUBE |
Kompatybilność z pełną osłoną łańcucha | ✔ |
Czujnik momentu obrotowego | ✔ |
Czujnik położenia ramion mechanizmu korbowego | ✔ |
Czujnik prędkości roweru | ** X |
Czujnik kadencji | ✔ |
Kompatybilny typ osi | Kwadrat |
Automatyczna zmiana przełożeń_Piasta z wewnętrznymi przełożeniami 8-rzędowa | ✔ |
Kompatybilne z DI2_Piasta z wewnętrznymi przełożeniami | *X |
Kompatybilne z DI2_Przerzutka tylna | *X |
Złącze E-TUBE (szt.) | 0 |
Gniazdo E-TUBE (szt.) | 2 |
Aktualizacja oprogramowania układowego za pomocą E-TUBE Project | ✔ |
Jednostka główna | ✔ |
Łączne maksymalne zasilanie lamp przedniej i tylnej (A) | 2 |
Maksymalna obsługiwana prędkość roweru_20 mph | *X |
Maksymalna obsługiwana prędkość roweru_25 km/h | *X |
Gniazdo czujnika prędkości (szt.)_Typ SD50 | 1 |
Gniazdo lampy (szt.) | 0 |
SYMPHOMATIC_Piasta z wewnętrznymi przełożeniami | ✔ |
Funkcja bezpiecznego powrotu | ✔ |
Zacisk lampy (szt.) | 1 |
Funkcja wspomagania prowadzenia roweru_Wł./wył. | *X |
Funkcja wspomagania prowadzenia roweru_Szybka | ✔ |
Funkcja wspomagania prowadzenia roweru_Standard | ✔ |
-
Grupa:
STEPS