Wczytuję dane...

Koło przednie Shimano WH-RX880

średnia: 0.0  ocen: 0
Shimano
Kod producenta: EWHRX880LFED70
Gwarancja: 2 lata
Producent: Shimano
Realizacja zamówienia: 2 - 5 dni (roboczych)
Produkt dostępny!
29 szt.
Cena:  Internetowa
2237,46 PLN*
* z podatkiem VAT
Cena:  w sklepie stacjonarnym
2461,21 PLN*
* z podatkiem VAT

Przednie koło Shimano WH-RX880 – 12-rzędowe, tarczowe (Center-Lock)

Przednie koło Shimano WH-RX880 to ultralekkie, karbonowe rozwiązanie stworzone z myślą o gravelu, cyclocrossie i dynamicznej jeździe szosowej. Profil obręczy o głębokości 32 mm i tubeless-ready konstrukcja gwarantują szybkie przyspieszenie, stabilność w bocznym wietrze oraz precyzję prowadzenia.

Specyfikacja techniczna

  • Model: WH-RX880-F (przednie koło, tarczowe, Center-Lock)
  • Rozmiar: 700C (ETRTO 622 × 25C)
  • Obręcz: pełny karbon, wysokość profilowa 32 mm
  • Szerokość obręczy: wewnętrzna 25 mm, zewnętrzna 30,7 mm — idealna do opon 32–50 mm
  • Szprychy: 24 szt., stalowe, J-bend
  • Piasta: Center-Lock, przekładka 12 × 100 mm (thru-axle), łożyska kątowe z uszczelnieniami labyrinth i contact
  • Freehub: Direct Engagement – gotowa konwersja do Micro Spline lub HG L2 (opcja)
  • Waga: około 635 g
  • System: tubeless-ready, fabrycznie przygotowana taśmą i zaworem Presta

Kluczowe zalety

  • Wyjątkowa lekkość i sztywność: pełna karbonowa obręcz wspiera sprawne przyspieszenie i efektywną jazdę pod górę.
  • Natychmiastowy start: Direct Engagement zapewnia niemal natychmiastowe przeniesienie mocy.
  • Kompatybilność montażowa: tubeless-ready i szeroka obręcz dają elastyczność w doborze opon i konfiguracji.
  • Stabilność w każdych warunkach: niski profil zwiększa kontrolę przy bocznym wietrze; uszczelnienia chronią łozyska przed wodą i brudem.

Zastosowanie

  • Gravel i szosa: zoptymalizowane do zróżnicowanych warunków — od szutru po asfalt.
  • Wyścigi i treningi: lekkość, aerodynamika i responsywność — idealne na dynamiczne trasy.
  • Bikepacking / e-Bike: niska masa i solidność konstrukcji zapewniają efektywność i odporność przy większym obciążeniu.