X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Shimano INC3-77 Oimatsu-cho, Sakai-kuSakai City, Osaka ,590-8577Japonia
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Produkt niedostępny, poinformuj mnie gdy będzie dostępny
Cena:
Internetowa
150,24 PLN*
150,24 PLN*
* Internetowa z podatkiem VAT
Cena:
w sklepie stacjonarnym
172,79 PLN*
172,79 PLN*
* Internetowa z podatkiem VAT
Stożek / zespół blokujący lewy do piasty przedniej Shimano HB-7900
Oryginalny lewy zespół blokujący (lock bolt unit) do piasty przedniej Shimano Dura-Ace HB-7900. Element odpowiada za ustawienie i zabezpieczenie wstępnego napięcia łożysk po stronie nienapędowej, co przywraca kołu gładki, cichy obrót i długą żywotność piasty.
Specyfikacja techniczna
- Przeznaczenie: piasta przednia Shimano Dura-Ace HB-7900 (OLD 100 mm)
- Strona: lewa (non-drive)
- Typ części: lewy zespół blokujący / stożek (Left Hand Lock Bolt Unit)
- Narzędzie serwisowe: klucz imbusowy 5 mm (demontaż/montaż)
- Konstrukcja: precyzyjnie obrobiona bieżnia, zintegrowany element blokujący; kompatybilny z lewą uszczelką piasty
- Materiał: stal / aluminium (zależnie od partii)
- Opakowanie: 1 szt.
Kluczowe zalety
- Płynna praca piasty: właściwe ustawienie pre-loadu minimalizuje opory i hałas łożysk.
- Fabryczne dopasowanie: część dedykowana do HB-7900 – montaż bez przeróbek.
- Prosty serwis: wygodna regulacja i blokowanie za pomocą standardowego klucza 5 mm.
Zastosowanie
- Serwis i regeneracja: wymiana zużytego lewego stożka/zespołu blokującego w piaście HB-7900, przywrócenie cichej i precyzyjnej pracy koła
.
Wskazówka serwisowa: po złożeniu ustaw minimalny luz roboczy łożysk (bez wyczuwalnych oporów). Zalecana kontrola i ewentualna wymiana kulek 3/16″ oraz smaru w trakcie prac.