X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.VAR SAS19 Avenue Gustave Eiffel, Lot D6, Espace EiffelGellainville,28630Francja
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.VAR SAS19 Avenue Gustave Eiffel, Lot D6, Espace EiffelGellainville,28630Francja
Produkt niedostępny, poinformuj mnie gdy będzie dostępny
Cena:
Internetowa
477,22 PLN*
477,22 PLN*
* Internetowa z podatkiem VAT
Cena:
w sklepie stacjonarnym
483,00 PLN*
483,00 PLN*
* Internetowa z podatkiem VAT
VAR Przyrząd do sprawdzania centryczności koła
Przyrząd VARP14300 to profesjonalne narzędzie zaprojektowane do precyzyjnego sprawdzania centryczności kół rowerowych. Umożliwia szybkie i dokładne sprawdzenie, czy obręcz jest wyśrodkowana względem osi piasty, co jest kluczowe dla bezpieczeństwa i komfortu jazdy.
Funkcje i zalety:
- Uniwersalność: Kompatybilny z kołami o rozmiarach od 14" do 29", w tym szosowymi, górskimi i BMX.
- Szeroka kompatybilność osi: Pasuje do osi piast o średnicach 9 mm, 10 mm, 12x142 mm, 15x100 mm oraz 20x110 mm.
- Łatwa regulacja: Stopniowana rura stalowa z oznaczeniami rozmiarów kół umożliwia szybkie dostosowanie do odpowiedniego rozmiaru.
- Wszechstronność użycia: Może być używany zarówno z założoną oponą, jak i bez niej, co zwiększa jego funkcjonalność.
- Solidna konstrukcja: Wykonany z chromowanej rury oraz stóp z nylonu wzmocnionego włóknem szklanym, co zapewnia trwałość i odporność na uszkodzenia.
Zastosowanie:
Przyrząd VARP14300 jest niezastąpiony w warsztatach rowerowych oraz dla zaawansowanych amatorów, którzy dbają o precyzyjne ustawienie kół w swoich rowerach. Pozwala na szybkie sprawdzenie, czy obręcz jest prawidłowo wycentrowana względem piasty, co ma bezpośredni wpływ na jakość jazdy i zużycie komponentów.