X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Shimano INC3-77 Oimatsu-cho, Sakai-kuSakai City, Osaka ,590-8577Japonia
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Hamulec Shimano CUES BR‑U8020 + BL‑U8000 – przód, przewód 1000 mm
Hydrauliczny hamulec Shimano CUES w wariancie przednim (z przodu roweru) to zestaw zawierający zacisk BR‑U8020 (4‑tłoczki) oraz dźwignię BL‑U8000. Wyposażony w przewód o długości 1000 mm i technologię ICE TECHNOLOGIES, gwarantuje silne, precyzyjne oraz chłodzone hamowanie – idealne do e‑rowerów, trekkingu i jazdy miejskiej.
Specyfikacja techniczna
- Zestaw: dźwignia BL‑U8000 + zacisk BR‑U8020
- Długość przewodu: 1000 mm (możliwość skrócenia)
- Płyn: Shimano mineral oil
- Technologia chłodzenia: ICE TECHNOLOGIES
- Montaż zacisku: post‑mount
- System serwisowy: J‑Kit (easy hose joint), One‑Way Bleeding
- Konstrukcja dźwigni: 3‑palcowa, kompatybilna z I‑Spec II
- Kompatybilność: tarcze 140–220 mm, Center‑Lock lub 6‑śrubowe
Kluczowe zalety
- Precyzyjna kontrola: doskonała modulacja i silne hamowanie dzięki 4‑tłoczkowemu zaciskowi.
- Chłodzenie ICE: efektywne odprowadzanie ciepła zapobiega fadingowi i zwiększa wytrzymałość w trudnych warunkach.
- Ergonomiczna dźwignia: I‑Spec II oraz 3‑palcowa konstrukcja zapewniają wygodną obsługę i estetyczny kokpit.
- Łatwy montaż i serwis: systemy J‑Kit i One‑Way Bleeding umożliwiają szybkie odpowietrzanie i obsługę bez narzędzi.
Zastosowanie
- Jazda miejska i trekking: ergonomia, moc i kultura działania idealna do codziennego użytku.
- E‑Bikes: silne hamowanie i chłodzenie spełniają wymagania napędów elektrycznych.
- Agresywne zjazdy: stabilne działanie bez utraty efektywności hamowania.