X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Shimano INC3-77 Oimatsu-cho, Sakai-kuSakai City, Osaka ,590-8577Japonia
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Produkt dostępny!

Cena:
Internetowa
1376,09 PLN*
1376,09 PLN*
* Internetowa z podatkiem VAT
Cena:
w sklepie stacjonarnym
1582,50 PLN*
1582,50 PLN*
* Internetowa z podatkiem VAT
Tylni hamulec Shimano GRX Di2 ST-RX825 / BR-RX820 – przewód 1700 mm
Kompletny zestaw hamulcowy **Shimano GRX Di2**, zawierający prawą dźwignię Dual Control (ST-RX825) i hydrauliczny zacisk BR-RX820 z przewodem o długości **1700 mm** — idealny jako tylny układ hamulcowo-przerzutkowy dla gravelowych napędów 12-rzędowych, w standardzie **Flat-Mount J-Kit**.
Specyfikacja techniczna
- Model: IRX8251DRRDSC170A — prawa (tylna) konfiguracja
- Napęd: 12-rzędowy Di2 (2× lub 1×)
- Dźwignia: bezprzewodowa Di2, ergonomiczna pod flare kierownice, z powłoką antypoślizgową
- Zacisk: hydrauliczny BR-RX820, montaż Flat-Mount, klocki żywiczne
- Przewód: SM-BH90-JK-SSR, długość 1700 mm
- Płyn: Shimano Mineral Oil
- System odpowietrzania: One-Way Bleeding, w zestawie J-Kit (oliwki, tulejki, adaptery)
Najważniejsze cechy
- Bezprzewodowa ergonomia: czysta integracja przerzutki i hamulca bez zbędnych przewodów.
- Servo-Wave & Flat-Mount: szybki kontakt klocków z tarczą, precyzyjna modulacja, łatwiejszy serwis i cichsza praca dzięki 10 % większemu luzowi klocków.
- Ice-Tech & chłodzenie: radiator na klockach ogranicza fading podczas długich zjazdów.
- Łatwy serwis: J-Kit umożliwia szybkie odpowietrzanie i łatwe prowadzenie przewodów.
Zastosowanie
- Gravel, bikepacking, all-road — precyzyjne hamowanie i kontrola w zróżnicowanym terenie.
- Modernizacja lub serwis kokpitu — jeden zestaw zapewnia eleganckie i praktyczne połączenie dźwigni i zacisku tylnego układu.
Wskazówka serwisowa: Po montażu dopasuj zasięg dźwigni, przeprowadź odpowietrzenie systemu (One-Way Bleeding), wykonaj testowe hamowania i ew. wyreguluj przerzutkę — dzięki (JK) montaż przewodu będzie prosty i czysty.