X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Shimano INC3-77 Oimatsu-cho, Sakai-kuSakai City, Osaka ,590-8577Japonia
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Hamulec Shimano GRX BR‑RX820‑KT + BL‑RX825 – przedni, żywiczny, radiator, 160 mm
Hydrauliczny hamulec przedni Shimano GRX składa się z dźwigni BL‑RX825 i zacisku BR‑RX820‑KT (2‑tłoczki) z radiatorem pod tarczę 160 mm. System zapewnia doskonałą modulację, szybkie reakcji i skuteczne chłodzenie, idealne do gravelowych warunków.
Specyfikacja techniczna
- Zestaw: dźwignia BL‑RX825 + zacisk BR‑RX820‑KT
- Typ hamulca: hydrauliczny, żywiczny (resin pads), 2‑tłoczki
- Montaż zacisku: Flat‑Mount, fabryczna kompatybilność z tarczami 160 mm
- Płyn: Shimano mineral oil
- Chłodzenie: ICE TECHNOLOGIES – aluminiowy radiator na klockach
- Serwis: One‑Way Bleeding i J‑Kit (łatwe odpowietrzanie i montaż przewodu)
- Ergonomia dźwigni: zwiększona modulacja SERVO WAVE, antypoślizgowa powłoka, dostosowana do gravelowych kierownic typu flare
- Przewód: fabrycznie odpowietrzony zestaw z przewodem ok. 1000 mm (przedni)
Kluczowe zalety
- Lepsza modulacja i moc hamowania: odpowiedź SERVO WAVE umożliwia szybki kontakt klocków z tarczą, a radiator zapobiega przegrzewaniu podczas długiego hamowania.
- Redukcja hałasu: zwiększona szczelina między klockiem a tarczą o 10% eliminuje szumy.
- Prosta konserwacja: J‑Kit i One‑Way Bleeding upraszczają montaż i odpowietrzanie hamulca.
- Stabilne dopasowanie: kształt dźwigni i powłoka antypoślizgowa zwiększają komfort i pewność kontroli, nawet na nierównym terenie.
Zastosowanie
- Gravel i mieszane trasy: idealny do zmieniających się warunków szutrowych i terenowych.
- Długie zjazdy i wymagające trasy: radiator zabezpiecza system przed fade'em — dłuższe hamowanie bez utraty skuteczności.
- Wysoka ergonomia kokpitu: dźwignia dopasowana jest do flarowanych kierownic i wygodna dla długiego użytkowania.
- Łatwa obsługa: niski serwisowy próg wejścia dzięki intuicyjnym systemom montażu i serwisu.