375,15 PLN*
447,00 PLN*
Szytka Continental Attack Comp 28"x22mm
Produkt flagowy. Wykonane ręcznie w Niemczech z dumą, tradycją i perfekcją oraz z wykorzystaniem nowatorskiej technologii i najnowszych materiałów. Przez dziesięciolecia uhonorowane niezliczonymi zwycięstwami w najtrudniejszych i najbardziej poważanych wyścigach na świecie. Używane przez kolarzy i triathlonistów odnoszących największe sukcesy. Szytki Continental to bezsprzecznie referencyjne oponodętki w kolarstwie.
Wszędzie tam, gdzie aerodynamika i ciężar odgrywają rolę, ma zastosowanie zestaw Attack Comp & Force Comp. Szybka, lekka i zwinna opona została zaprojektowana specjalnie do zawodów i spełnia najwyższe wymagania. Cechuje ją niski opór toczenia i oferuje jednocześnie wystarczający komfort jazdy. Opona o wysokiej wydajności.
SPECYFIKACJA
|
Vectran™ to syntetycznie produkowane włókno zainspirowane naturą. Tak jak pajęcza nić, Vectran™ to polimer ciekłokrystaliczny [LCP]. Materiał Vectran™ jest przędzony ze stopionego ciekłego polimeru Vectra i dalej przetwarzany w celu uzyskania specjalnej przędzy. Podobnie jak Vectran™ nić pajęcza ma olbrzymią wytrzymałość na rozdarcie i bardzo niską masę. To idealne cechy materiału, który wykorzystujmy w oponach rowerowych Continental typu premium jako wkładka chroniąca przed przebiciem. Vectran™ Breaker jest lżejszy, bardziej elastyczny i skuteczniej chroni przed przecięciami niż porównywalne oploty nylonowe. Vectran™ Breaker nie wpływa negatywnie na opory toczenia.
TirePositioning® System, czyli system pozycjonowania opony. Dzięki technologii TirePositioning® System wykorzystano wszystkie obecne możliwości technologiczne. Motocykliści od dawna wiedzą, że przednia i tylna opona spełniają różne funkcje. Węższa przednia opona zmniejsza opór powietrza i zapewnia lepsze prowadzenie. Mieszanka bieżnika dostosowana pod względem przylegania gwarantuje niezbędną przyczepność, szczególnie przy skręcaniu na mokrej nawierzchni. Szeroka tylna opona zapewnia lepszą trakcję dzięki większej powierzchni styku, a jednocześnie poprawia komfort. Dzięki szybko obracającej się, zoptymalizowanej mieszance bieżnika i większej powierzchni styku tylnej opony zmniejsza się zużycie. Wynikiem tego jest wprowadzenie zestawu opon przednich i tylnych do wyścigów szosowych: połączenia opon GP Attack i Force. Nowość w 2013 r.: Pierwsze szytki wykorzystujące technologię TPS!