X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Shimano INC3-77 Oimatsu-cho, Sakai-kuSakai City, Osaka ,590-8577Japonia
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Produkt dostępny!

Cena:
Internetowa
84,94 PLN*
84,94 PLN*
* Internetowa z podatkiem VAT
Cena:
w sklepie stacjonarnym
100,24 PLN*
100,24 PLN*
* Internetowa z podatkiem VAT
Hamulec przód Shimano BR-R353 – czarny
Klasyczny, szosowy hamulec obręczowy Shimano BR-R353 na przód w kolorze czarnym. Konstrukcja dual-pivot (Super SLR) zapewnia wyraźny wzrost siły i przewidywalną modulację, a solidne ramiona z lekkiego stopu ułatwiają precyzyjną regulację. Wersja z długą śrubą montażową 42 mm (recessed) – pasuje do wielu widelców z grubszą koroną.
Specyfikacja techniczna
- Model: BR-R353 (przód)
- Typ: hamulec obręczowy, dual-pivot, system Super SLR
- Kolor: czarny
- Montaż: śruba przelotowa 42 mm (recessed), z nakrętką
- Klocki: szosowe (kartridżowe) – w komplecie
- Kompatybilność dźwigni: klamki szosowe/fitness w standardzie SLR/Super SLR
- Materiał ramion: aluminium
- Model / MPN: EBRR353FX42XLP
- Zawartość zestawu: zacisk przód z klockami, śruba 42 mm, podkładki/nakrętka
Kluczowe zalety
- Pewne hamowanie: mechanizm dual-pivot zwiększa siłę i kontrolę.
- Prosta regulacja: łatwe ustawienie klocków i centrowania zacisku.
- Lekka, trwała konstrukcja: aluminiowe ramiona do codziennej jazdy.
Zastosowanie
- Szosowe / fitness / trekking na klamkach szosowych: wymiana lub modernizacja przedniego hamulca obręczowego.
Wskazówka montażowa: ustaw klocki równolegle do powierzchni hamującej obręczy z lekkim toe-in (czubek bliżej obręczy). Po montażu dociągnij śrubę zacisku i wycentruj ramiona, a następnie dotrzyj klocki kilkoma zdecydowanymi hamowaniami.