X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Shimano INC3-77 Oimatsu-cho, Sakai-kuSakai City, Osaka ,590-8577Japonia
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Produkt dostępny!

Cena:
Internetowa
821,00 PLN*
821,00 PLN*
* Internetowa z podatkiem VAT
Cena:
w sklepie stacjonarnym
944,15 PLN*
944,15 PLN*
* Internetowa z podatkiem VAT
Hamulcowy zestaw Shimano 105 ST-R7120 / BR-R7170 – przód, 2-rzędowy, przewód 1000 mm
Kompletny zestaw hydrauliczny Shimano 105 R7120 na przednią część kokpitu: dźwignia Dual Control (ST-R7120) łącząca mechaniczną zmianę biegów z hydrauliczną funkcją hamowania, wraz z zaciskiem Flat-Mount (BR-R7170). Wersja z przewodem o długości 1000 mm.
Specyfikacja techniczna
- Model: ST-R7120 + BR-R7170 (przedni | 2 rzędowy) – kod IR71202DLF6SC100A
- Układ: mechaniczna zmiana biegów (Dual Control) + hydrauliczny hamulec tarczowy
- Napęd: Shimano 105 2x12-rzędowy (R7100)
- Montaż zacisku: Flat-Mount
- Przewód: SM-BH90-J-KIT, długość 1000 mm
- Płyn hamulcowy: Shimano Mineral Oil
- Okładziny: żywiczne z radiatorem (Ice-Tech, L05A-RF)
- System odpowietrzania: One-Way Bleeding
Główne zalety
- Ergonomia dźwigni: zoptymalizowany chwyt dostosowany do różnych rozmiarów dłoni, ułatwiający kontrolę hamowania.
- Flat-Mount BR-R7170: kompaktowy, lekki zacisk z szerszym luzem klocków (≈ 10 %) – łatwiejszy montaż koła, mniej hałasu.
- Ice-Tech chłodzenie: radiatory zwiększają odporność na fading przy długich hamowaniach.
- J-Kit: zestaw fabrycznie napełniony olejem wraz z systemem szybkozłącza – ułatwia serwis i instalację.
Zastosowanie
- Szosa / gravel – idealny dla rowerów wymagających efektywnego i komfortowego układu hamulcowo-przerzutkowego.
- Modernizacja lub serwis – kompletna wymiana przedniego układu bez konieczności ingerencji w pozostałe części kokpitu.
Wskazówka serwisowa: Po montażu przeprowadź odpowietrzanie metodą One-Way Bleeding, dopasuj zasięg dźwigni i sprawdź działanie w warunkach testowych – możesz potrzebować drobnego dostrojenia przerzutki.