X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Shimano INC3-77 Oimatsu-cho, Sakai-kuSakai City, Osaka ,590-8577Japonia
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Produkt niedostępny, poinformuj mnie gdy będzie dostępny
Cena:
Internetowa
419,09 PLN*
419,09 PLN*
* Internetowa z podatkiem VAT
Tarcza hamulcowa Shimano SM-RT54 – Centerlock - 10 szt - bez pierścienia
Oryginalna tarcza hamulcowa Shimano SM-RT54 z mocowaniem Centerlock to wytrzymały i uniwersalny rotor przeznaczony do rowerów górskich, trekkingowych i miejskich. Wykonana ze stali nierdzewnej o grubości 1,8 mm, gwarantuje niezawodne hamowanie zarówno w układach mechanicznych, jak i hydraulicznych.
Specyfikacja produktu:
- Model: SM-RT54
- Mocowanie: Centerlock
- Dostępne średnice: 140 mm, 160 mm, 180 mm, 203 mm
- Materiał: Stal nierdzewna
- Grubość: 1,8 mm
- Waga: około 90 g (140 mm), 103 g (160 mm), 118 g (180 mm), 138 g (203 mm)
- Kompatybilność: Wszystkie piasty Shimano z mocowaniem Centerlock oraz odpowiednie adaptery
Kluczowe cechy:
- Trwała konstrukcja: Wykonana z odpornej na korozję stali nierdzewnej, zapewnia długą żywotność nawet w trudnych warunkach.
- Uniwersalność: Centerlock upraszcza montaż i demontaż, a kompatybilność z adapterami pozwala używać rotora z różnymi zaciskami.
- Optymalna grubość: 1,8 mm gwarantuje dobry balans między sztywnością a niską masą.
- Łatwa instalacja: Standardowe mocowanie Centerlock umożliwia szybki montaż i demontaż z wykorzystaniem kasety Centerlock lub adaptera.
- Atrakcyjna cena: Idealna dla użytkowników szukających solidnego rotora bez nadmiernych kosztów.
Zastosowanie:
Tarcza SM-RT54 – Centerlock sprawdzi się w rowerach górskich, turystycznych i miejskich, oferując pewne, przewidywalne hamowanie na trasach XC, w terenie i podczas dojazdów. Doskonały wybór jako rotor zapasowy lub podstawowy element układu hamulcowego.